هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
virus_hima
دعم فني
دعم فني

الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب Empty
مُساهمةموضوع: الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب   الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب Icon_minitimeالأحد أغسطس 05, 2007 6:50 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
رغم ان انا قلت في عنوان الموضوع ان الموضوع ده لنورس فقط بس انا عارف ان الكل هيدخل يقرا الموضوع ههههههههههههههههههههههههه هكذا هم العرب شعوب فضوليه والفضول شئ مش وحش انا نفسي فضولي لدرجه لا توصف ههههههههههههههههههههه

المهم يا نورس انا عارف انك زعلان مني بسبب حكاية تلغيم الصفحات رغم اني شرحتلك علي قد ما اقدر

وكنت بجاوب علي اسالتك بس رغم كده كنت حاسس انك مش هتعرف تنفذ الموضوع حلو

قلت مش هينفع كده ده صاحبي وانا لازم اساعده ... تعرف عملتلك ايه يا صاحبي

عملتلك شرح بالصور لكيفية تلغيم الصفحات وكيفية حجز مساحه مجانيه علي موقع وكمان جبتلك برنامج تلغيم الصفحات مش كده وبس لا ده انا كمان جبتلك كود هتمل تحط رابط الباتش بتاعك فيه وبعدين تحط الكود في اي موقع. بمجرد دخول الضحيه الي الصفحه الملغومه الباتش هيتفتح في جهازه من غير ما يعرف..

خذ رايح فين مش كده وبس ده انا كمان جبتلك برنامج تشفير بيشفر السرفر ضد اكثر من 30 برنامج حمايه وعلي راسهم الكاسبر

واتمني يا صاحبي ان الحاجات دي تعجبك وبالنسبه للموضوع والشرح انا خلصت نص الشرح وجهزت الصور مش فاضل غير بس اني ارفع الصور علي موقع رفع ملفات واحطها في الموضوع علي فكره انا بجهز في الموضوع ده من يومين

بس للاسف الجهاز بتاعي عطل في حاجه بسيطه وانا دلوقت بكتب الموضوع ده وانا قاعد عند اللي بيصلحلي الجهاز

واول ما يخلص باذن الله هتلاقي الشرح جاهز وهحطهولك في منتدي الصاعقه لاني عارف انك لاجئ هناك هههههههههه

temojen hacker u are my brother from another mother
الهكر المقنع
Admin
Admin
الهكر المقنع

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب   الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب Icon_minitimeالأحد أغسطس 05, 2007 6:58 pm

السلام عليكم

انا من كان فضولي هههههههه

تحياتي
https://1234.all-up.com
loleta
مشرفة على الفرفشة
مشرفة على الفرفشة
loleta

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب   الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب Icon_minitimeالأحد أغسطس 12, 2007 6:08 pm

هاى يا جماعه
وانا تانى فضوليه
ههههههههههه
loleta
T3M0J3N HaCk3r
ادارة
ادارة
T3M0J3N HaCk3r

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب   الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب Icon_minitimeالإثنين أغسطس 13, 2007 2:14 pm

مشكوووووووووووووووور يا غالي والله انك كفوو ^_^
virus_hima
دعم فني
دعم فني

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب   الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب Icon_minitimeالأحد أغسطس 19, 2007 12:12 am

انا حطيت الموضوع ده علشان الفضوليين فقط ههههههههههههههه شوف في كام مشاهده ههههههههههههههههههه

الموضوع ده ل t3m0g3n h4ck3r فقط يا شباب
صفحة 1 من اصل 1